reklama
| Login: | aliens |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 04.04.2007r. |
| Ost. logowanie: | 04.04.2010, 00:08 |
| Punkty: | 3 024 |
| Wiek | 29 |
| Status | offline |
| Opis | Strona poświęcona różnym grą |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Super gra edukacyjna. Chcesz się podciągnąć z geografii to koniecznie wybierz tę grę. Na początku wskazujesz kontynent, którego państwa będziesz umiejscawiać na mapie. Następnie dostajesz pytania dotyczące położenia konkretnych krajów, które masz odnaleźć. Jeżeli masz problem z rozwiązaniem zadania pojawia się podpowiedź. |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Meblujesz bank, tak żeby zachęcić klientów do odwiedzania placówki. Pamiętaj, że musi to być również miejsce pracy w którym bankowcy będą chcieli pracować. Jednym słowem stwórz miejsce w którym wszyscy będą się dobrze czuli. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Zanurkuj misiem w głębinach oceanu i szukaj skarbów. Ikonki na górze ekranu przedstawiają bonusy które musisz zebrać. Pamiętaj że masz ograniczoną ilość tlenu (maska z rurką w prawym dolnym rogu). Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - klawisz akacji (zbieranie skarbów) |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Klikając przed czeronym kółkiem, przeprowadź je przz plansze oraz labirynty pełne pułapek! |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Przeprowadź bezpiecznie Raju i jego samochód przez ruch uliczny. Uważaj na inne auta. Zbieraj benzyne i narzędzia. Wyniki podawajcie w komentarzach. Sterujemy strzałkami. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Gdy ktoś umiera w szponach gniewu, rodzi się klątwa. Krąży wokół miejsca śmierci, gdy zabładzisz w to miejsce... |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Sympatyczna, a zarazem dość trudna gierka. Wcielamy się w robaka (tj. w szereg kulek przypominających go) i przeciskamy się przez kolejne tunele. Sterujemy za pomocą myszki. Aby skierować robala w górę, trzymamy LPM, natomiast żeby opadł, wystarczy puścić LPM. Kontakt z podłożem równoznaczy jest z rozpoczynaniem poziomu od nowa. |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Gierka logiczna, w której musismy pomóc królowi przedostać się z jednego zamku na drugi. Problem polega na tym, że możemy tylko poruszać się ruchami skoczka (konia szachowego). Musimy zaliczyć wszystkie pola, by otworzył się nam most zwodzony. |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Załóż się i zobacz czy dopisze Ci tym razem szczęście w kartach! |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Sprint na 100 metrów |