reklama
| Login: | danieloszi23 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 23.08.2008r. |
| Ost. logowanie: | 15.04.2010, 08:46 |
| Punkty: | 982 |
| Wiek | 29 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Gra, w której wcielasz się w jednego z typowych frajerów, by stanąć do walki z podobnymi sobie. Do pojedynku możesz wykorzystywać rożne okoliczne przedmioty. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się K - pięść/podnoszenie przedmiotów L - noga |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Zrób dziewczynkę na emo wedle własnego upodobania! Wiele ubrań, akcesoriów, a nawet twarzy do wyboru. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie z refleksem! Sterowanie za pomocą strzałek. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Nastolatka wybiera się na casting do You Can Dance. Oprócz talentu tanecznego z pewnością przydadzą się jej trafnie dobrane ubrania. Pomóż jej uzyskać ten efekt. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie z refleksem. Sterowanie: Z - lewa łapka / - prawa łapka Strzałka w dół - wybijanie bili Spacja - górny tilt X - lewy tilt . - prawy tilt P - pauza |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie z celnością! Bardzo fajny trening strzelecki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Hicior! Ekstremalna ucieczka przed rozwścieczonym bykiem. Grafika na wysokim poziomie i super grywalność! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wcielamy sie w rolę barmana i przygotowujemy drinki :) |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Zabawy z fizyką, bardzo fajna, chociaż na początku ciężka do załapania. Przenieś obiekt z jednej strefy do drugiej. Naszym zadaniem jest przetransportować czerwoną kulkę na określony czerwony teren. Mamy do tego celu użyć różnych elementów dostępnych u góry ekranu gry. Żeby nie było za łatwo owe elementy można doczepiać tylko na niebieskim terenie. Sterowanie za pomocą myszki. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Celem gry jest zapamiętanie ułożenia elementów graficznych na ekranie i utrwalenie w pamięci gracza wizerunku banknotów i monet euro. Gracz zdobywa punkty, jeżeli potrafi znaleźć pary tych samych obiektów. Wskazanie niepoprawnej pary powoduje, że punkty są odejmowane. W pierwszej odsłonie układ elementów pozostaje odkryty aż do upływu czasu przeznaczonego na zapamiętanie. W kolejnym etapie układ staje się niewidoczny, a zadaniem gracza jest odszukanie w pamięci par tych samych elementów. |