reklama
| Login: | frytusia |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 28.10.2007r. |
| Ost. logowanie: | 27.02.2011, 20:53 |
| Punkty: | 3 815 |
| Wiek | 31 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | To nie jest zabawne,albo mam jakieś inne poczucie humoru o_O'.2! |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Po bitwie pod Termopilami z 300 spartańskich wojowników zostałeś tylko Ty. Świetny beat' em up z rewelacyjnym klimatem. Na początku może wygląda mało ciekawie, jednak potem jest coraz lepiej. Sterowanie: strzałki - poruszanie się postacią a - cios tarczą s - cios włócznią |
| Treść komentarza: | Uwielbiam kulturę starożytnej Grecji,a historia Sparty jak i słynne wychowanie spartańskie jest bardzo interesujące.Gra jest trochę za prymitywna i słabo grywalana.Ale pomysł na grę jest super.4! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Bardzo ładnie wykonana gra typu fishy. Kierujemy małą rybką, naszym zadaniem jest jedzenie innych mniejszych rybek, aby nasza urosła. Pamiętaj aby uważać na większe ryby. |
| Treść komentarza: | fajniutkie.Lubię tego typu gry.5! |
| Treść komentarza: | Przeszłam całe...super gra! :} Kosmici są bardzo uroczy ![]() |
| Treść komentarza: | EKRAN 9 1. Przewieś kiełbaskę z haka na róg czaszki. 2. Gdy czapka kosmity odfrunie, szybko naciśnij czerwony guzik pod jego ręką. 3. Gdy bohater wyląduje na podłodze, kliknij na kosmicie. 4. Zabierz kluczyk i uwolnij psa. 5. Otwórz drzwi od windy, znajdujące się w ścianie po prawej. EKRAN 10 1. Kliknij na miejscu, w którym rozbił się statek Miłej zabawy ![]() |
| Treść komentarza: | EKRAN 6 1. Wrzuć monetę wiszącą na sznurku do automatu po lewej. 2. Wduś pierwszy guzik. 3. Gdy pojawi się robot, zabierz mu klucz francuski. 4. Odkręć 3 nakrętki z maszyny po prawej stronie pomieszczenia. 5. Oddaj klucz robotowi. Wyjmij monetę z automatu i wrzuć ją ponownie. 6. Wduś drugi guzik, zabierz robotowi klucz i odkręć ostatnią nakrętkę. 7. Zdejmij pasek klinowy z kółek, psując maszynę. 8. Kosmita zainteresuje się awarią. Obejdź korytarze dookoła. 9. Znajdziesz się w miejscu, skąd brałeś latarkę. Wejdź po drabinie do góry. EKRAN 8 1. Przestaw dźwignie, aby owoce przestały się sypać. 2. Przenieś owoce z prawego kosza do lewego. 3. Wskocz do kosza po prawej. |
| Treść komentarza: | EKRAN 5 1. Otwórz lodówkę, wyjdzie z niej szczur i schowa się w norce. 2. Pogrzeb w norce, aż wypadnie z niej wtyczka. 3. Wyciągnij zza lodówki kabel zasilający. 4. Podłącz wtyczkę do gniazdka po prawej, a do niej kabel od lodówki. 5. Zaczep hak o kratę w podłodze i podnieś ją. Na dole jest zbyt ciemno! 6. Przejdź na prawo. EKRAN 6 1. Weź latarkę wiszącą na ścianie i wróć na lewo. EKRAN 5 1. Zejdź na dół, tym razem z latarką. |
| Treść komentarza: | EKRAN 2 1. Powal młotem robota. EKRAN 4 1. Uderz w kamień, który blokuje drogę robakowi po lewej stronie ekranu. 2. Udaj się w prawo. Most zarwie się i wyleci z niego mucha. 3. Gdy robak znajdzie się obok misia po lewej, szturchnij go, by się posilił. 4. Gdy miś zwymiotuje, stuknij muchę, która ugrzęźnie w wymiocinach. 5. Kliknij na bohaterze. Poczekaj, aż mucha wyląduje w pajęczynie. 6. Rozhuśtaj jedną z nitek pajęczyny i przeskocz do tunelu po prawej. |