reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: frytusia

Login: frytusia
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 28.10.2007r.
Ost. logowanie: 27.02.2011, 20:53
Punkty: 3 815
Wiek 31
Status offline
Opis

czwartek, 20.12.2007r.

frytusia skomentowała
Treść komentarza: To nie jest zabawne,albo mam jakieś inne poczucie humoru o_O'.2!
frytusia zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Po bitwie pod Termopilami z 300 spartańskich wojowników zostałeś tylko Ty. Świetny beat' em up z rewelacyjnym klimatem. Na początku może wygląda mało ciekawie, jednak potem jest coraz lepiej.

Sterowanie:
strzałki - poruszanie się postacią
a - cios tarczą
s - cios włócznią
frytusia skomentowała
Treść komentarza: Uwielbiam kulturę starożytnej Grecji,a historia Sparty jak i słynne wychowanie spartańskie jest bardzo interesujące.Gra jest trochę za prymitywna i słabo grywalana.Ale pomysł na grę jest super.4!

środa, 19.12.2007r.

frytusia zagłosowała
Miniaturka gry: Qua Qua
(368)
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo ładnie wykonana gra typu fishy. Kierujemy małą rybką, naszym zadaniem jest jedzenie innych mniejszych rybek, aby nasza urosła. Pamiętaj aby uważać na większe ryby.
frytusia skomentowała
Miniaturka gry: Qua Qua
(368)
Treść komentarza: fajniutkie.Lubię tego typu gry.5!
frytusia skomentowała
Treść komentarza: Przeszłam całe...super gra! :} Kosmici są bardzo uroczy
frytusia skomentowała
Treść komentarza: EKRAN 9
1. Przewieś kiełbaskę z haka na róg czaszki.
2. Gdy czapka kosmity odfrunie, szybko naciśnij czerwony guzik pod jego ręką.
3. Gdy bohater wyląduje na podłodze, kliknij na kosmicie.
4. Zabierz kluczyk i uwolnij psa.
5. Otwórz drzwi od windy, znajdujące się w ścianie po prawej.

EKRAN 10
1. Kliknij na miejscu, w którym rozbił się statek
Miłej zabawy
frytusia skomentowała
Treść komentarza: EKRAN 6
1. Wrzuć monetę wiszącą na sznurku do automatu po lewej.
2. Wduś pierwszy guzik.
3. Gdy pojawi się robot, zabierz mu klucz francuski.
4. Odkręć 3 nakrętki z maszyny po prawej stronie pomieszczenia.
5. Oddaj klucz robotowi. Wyjmij monetę z automatu i wrzuć ją ponownie.
6. Wduś drugi guzik, zabierz robotowi klucz i odkręć ostatnią nakrętkę.
7. Zdejmij pasek klinowy z kółek, psując maszynę.
8. Kosmita zainteresuje się awarią. Obejdź korytarze dookoła.
9. Znajdziesz się w miejscu, skąd brałeś latarkę. Wejdź po drabinie do góry.

EKRAN 8
1. Przestaw dźwignie, aby owoce przestały się sypać.
2. Przenieś owoce z prawego kosza do lewego.
3. Wskocz do kosza po prawej.
frytusia skomentowała
Treść komentarza: EKRAN 5
1. Otwórz lodówkę, wyjdzie z niej szczur i schowa się w norce.
2. Pogrzeb w norce, aż wypadnie z niej wtyczka.
3. Wyciągnij zza lodówki kabel zasilający.
4. Podłącz wtyczkę do gniazdka po prawej, a do niej kabel od lodówki.
5. Zaczep hak o kratę w podłodze i podnieś ją. Na dole jest zbyt ciemno!
6. Przejdź na prawo.

EKRAN 6
1. Weź latarkę wiszącą na ścianie i wróć na lewo.

EKRAN 5
1. Zejdź na dół, tym razem z latarką.
frytusia skomentowała
Treść komentarza: EKRAN 2
1. Powal młotem robota.

EKRAN 4
1. Uderz w kamień, który blokuje drogę robakowi po lewej stronie ekranu.
2. Udaj się w prawo. Most zarwie się i wyleci z niego mucha.
3. Gdy robak znajdzie się obok misia po lewej, szturchnij go, by się posilił.
4. Gdy miś zwymiotuje, stuknij muchę, która ugrzęźnie w wymiocinach.
5. Kliknij na bohaterze. Poczekaj, aż mucha wyląduje w pajęczynie.
6. Rozhuśtaj jedną z nitek pajęczyny i przeskocz do tunelu po prawej.
Gracze online (1):
Polecamy: