reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: gaara28

Login: gaara28
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 19.12.2008r.
Ost. logowanie: 26.10.2010, 13:55
Punkty: 2 366
Wiek 29
Status offline
Opis To ze mam nick Gaara28 to nie oznacza ze jestem facetem po prostu z animy Naruto najbardziej lubie Gaare i Naruto bo sa cool a jak masz temu cos przeciwko to mnie to nie obchodzi zachowaj to dla siebie i to bylo by na tyle :P

piątek, 16.01.2009r.

gaara28 skomentowała
Treść komentarza: glupia daje 3
gaara28 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Zajmij się więźniem i pomóż mu uniknąć kary śmierci. Masz na to tylko 14 dni.
gaara28 skomentowała
Treść komentarza: daje 4 nie wiem dla czego O.o
gaara28 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Doskonała gra na spostrzegawczość dla wszystkich giercowników od lat 3 do 100-tu.
Połącz w pasujące potworki, zanim wymkną się spod kontroli!

Za pomocą myszki narysuj linię łączącą bez żadnych przeszkód dwa lub więcej takich samych potworków. Uważaj, by stworki nie dotknęły sufitu!
gaara28 skomentowała
Treść komentarza: gra smieszna dajec 5 i do ulu
baldwwy jak cos sie nie podoba to po co grasz w giercownie?
gaara28 skomentowała
Treść komentarza: glupia a ja lubie mahiongi gdyby to nie byl mahiong to bym dala 1 a za to ze mahiong to 2
gaara28 zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: Wersja Mahjonga dla naszych najmłodszych giercowników. Klikaj na pary jednakowych elementów (klocków) w celu usunięcia ich z planszy.
gaara28 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Gra typu Bomberman.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - bomba
gaara28 skomentowała
Treść komentarza: glupia za gre dam 1
gaara28 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Polecamy: