reklama
Login: | goldgamer |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 03.05.2011r. |
Ost. logowanie: | 25.10.2011, 14:56 |
Punkty: | 330 |
Wiek | 24 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | rizzobossq@ Lethal to główny bohater 1 serii czyli Lethal rpg destiny |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Treść komentarza: | darkblod@ a ja 2000 str, 2000 char, -2000 karma dawkulpa@ powiększenie jest tylko dla director cut przemekpat@ Od człowieka w toalecie skye bar... Zdobędziesz jeszcze eintseinum od bliźniaka Einsteina. Pójdziesz do pralni i masz ulepszoną wersje młota. PS. to broń do walki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomóż Finnowi i Jake'owi uratować zamrożoną księżniczkę. Wyrusz w drogę zbierając przy tym przedmioty i pomagając napotkanym postaciom. Typ gry to przyjemna przygodówka, w której przyda się podstawowa znajomość języka angielskiego. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Madness Interactive w wersji Combat jest grą, zdecydowanie przeznaczoną dla pełnoletnich użytkowników. Akcja rozgrywa się w świecie, gdzie prawo, sprawiedliwość, uczciwość i tego typu wartości nie są poważnie traktowane. Ludzie mieszkający w tym miejscu na twarzy mają krzyż... Pozycja oferuje cztery tryby rozgrywki: trening, pojedynek, eksperyment oraz normalna gra. Postać ma do dyspozycji cała masę broni: noże, tonfa, siekiera pistolety, karabiny, wyrzutnie rakiet, paralizatory i wiele innych. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - podniesienie broni/strzał F - drop R - przeładuj E - zmiana broni Shift - użyj Q - bulettime |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Madness Interactive w wersji Chaotic Mod jest grą, zdecydowanie przeznaczoną dla pełnoletnich użytkowników. Akcja rozgrywa się w świecie, gdzie prawo, sprawiedliwość, uczciwość i tego typu wartości nie są poważnie traktowane. Ludzie mieszkający w tym miejscu na twarzy mają krzyż... Pozycja oferuje cztery tryby rozgrywki: trening, pojedynek, eksperyment oraz normalna gra. Postać ma do dyspozycji cała masę broni: noże, tonfa, siekiera pistolety, karabiny, wyrzutnie rakiet, paralizatory i wiele innych. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - podniesienie broni/strzał F - drop R - przeładuj E - zmiana broni Shift - użyj Q - bulettime |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Madness Interactive w wersji Combat 9 jest grą, zdecydowanie przeznaczoną dla pełnoletnich użytkowników. Akcja rozgrywa się w świecie, gdzie prawo, sprawiedliwość, uczciwość i tego typu wartości nie są poważnie traktowane. Ludzie mieszkający w tym miejscu na twarzy mają krzyż. Pozycja oferuje cztery tryby rozgrywki: trening, pojedynek, eksperyment oraz normalna gra. Postać ma do dyspozycji cała masę broni: noże, tonfa, siekiera pistolety, karabiny, wyrzutnie rakiet i wiele innych. Sterowanie: W, S, A, D – poruszanie się Mysz – poruszanie dłonią (kliknij aby podnieść broń) F – podnieś/upuść broń E – następna broń Q – bullettime Shift – użyj P – pauza Enter – wyjście |
Treść komentarza: | Z Rosji mają jeszcze stajnie ( ukraińska jest biała ze słomianym dachem ) koszary i kuźnie |
Treść komentarza: | Czy zauważyliście że budynki forest lands mają domki Rosji, cerkiew, ratusz, port Ukrainy z gry Kozacy europejskie boje |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gierka dwuwymiarowa. Twoim zadaniem jest przetrwać w nowej rzeczywistości. Nie daj się rozjechać, unikaj wypadnięcia za planszę. W tej wersji można kupić cztery nowe domy. Jeździć autem. Do domów można dokupywać meble między innymi łóżka komputery itp. Można kupić komórkę. W barze można zagrać w pijane lotki. Można jeździć autobusami do innych miast (lecz w nich nie można zostać). |