reklama
| Login: | pinkgirl |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 30.11.2007r. |
| Ost. logowanie: | 14.12.2007, 15:47 |
| Punkty: | 362 |
| Wiek | 35 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Druga część super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna za tobą łazić. Kiedy zobaczy Cię dziewczyna, z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn. Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Wciel się w tytułowego Ninja (忍者) – trenowani w Japonii mistrzowie sztuki ninjitsu i genjutsu będącym biegle wyszkolonymi w sztuce maskowania się, szpiegostwa, zabijania bez śladu i akrobacji. Ataki wyprowadzamy klawiszami A, S, D. Nasze działania muszę być precyzyjne i błyskawiczne. W innym wypadku nie zdołamy pierwsi zadać ciosu. Uwaga na pułapki! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pokaż kto jest najlepszy! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Zbierz wszystkie magiczne gwiazdki z planszy i nie daj się zabić. Utrudnieniem jest to, ze nie możemy skakać, poruszamy się głównie po drabinkach. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Jedziesz metrem i jest straszny tłok.. Kombinuj tak aby pozbyć się innych pasażerów i zrobić sobie troszkę luzu ;) |
| Treść komentarza: | Wampira łatwo przejść .. musisz u tego Grubego wziąść z pod ręki taką deskę potem u rockmena musisz wziąść kasete z kieszeni i włączy się muza wtedy jak wampir będzie latał walisz mu z deski i ROCKMEN go zjada ... potem walisz deską w radio i rock men ucieka proste.. ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Złap za łapkę i chlaśnij Giertycha :) |
| Treść komentarza: | 795 ) trickiem |
| Treść komentarza: | Słaba gra 2 |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | HICIOR! Sprawdź się i wciel się w uczestnika Idola! Zasada, by wypaść jak najlepiej, to utrzymywać poprzeczkę na linii pomiędzy strzałkami uważając, aby nie zjechała w dół, oraz dodatkowo wykonywać ruchy strzałkami lewo/prawo gdy owe się zaświecą. |